Ønsker du å kontakte Elkjøp angående support eller feil på maskinen, kontakter du Elkjøps eget supportteam for elev-pc.
Vi anbefaler at du leser Spørsmål & Svar - Spørsmål om service, reparasjon og support før du registrerer en servicehenvendelse.
Der finner dere mange tips og råd til kjente problemstillinger rundt elev-PC.
Elkjøp åpningstider - Supporttelefon:
Mandag - Fredag 09:00 - 16:00
Lørdag - Søndag Stengt
Supporthenvendelser kan formidles til Elkjøp på følgende måter:
SUPPORTTELEFON:
Telefon: 480 33 111
SAKSGANG VED SERVICEHENVENDELSER:
- Elev registrere sak i serviceskjema. Enten selv eller ved hjelp av skolens ikt-avdeling.
- Elev velger selv om man vil levere inn maskin til skolens ikt-avdeling, lokal Elkjøp-butikk (Elkjøp Megastore Lade og Elkjøp Tillertorget) eller sende pr post. Velger man å levere inn maskinen ved skoles ikt-avdeling skal saken løses dagen etter.
- Når man ikke har valgt innlevering ved skolens ikt-avdeling vil Elkjøp ringe opp i løpet av 2 timer og avtale hva som skal gjøres med maskinen.
- Man vil bli oppdatert med SMS ved endring av status i saken.
SERVICEHENVENDELSER:
Fyll inn vårt elektroniske serviceskjema og Elkjøp vil ta kontakt med deg så snart som mulig.